מדיניות החזרות

יש לנו מדיניות החזרות למשך 14 ימים, כלומר יש לך14 ימים מיום קבלת המוצר כדי לבקש החזרה לפי חוק הגנת הצרכן, לא חל על מוצרים בעיצוב אישי/חריטה וכיוצא בזה.

כדי להיות זכאי להחזרה, על הפריט להיות במצב שבו קיבלת אותו – לא שחוק או בשימוש, עם התגים המקוריים ובאריזתו המקורית. תידרש גם להציג קבלה או הוכחת רכישה.

כדי להתחיל תהליך החזרה, ניתן ליצור איתנו קשר בכתובת הדוא"ל: orshlomouzan@gmail.com.
יש לשים לב כי את ההחזרות יש לשלוח לכתובת הבאה: השעורה 12 נתניה.

אם הבקשה להחזרה תאושר, נשלח לך תווית משלוח להחזרה והוראות כיצד ולאן לשלוח את המוצר. פריטים שיוחזרו ללא בקשת החזרה מראש לא יתקבלו.

בכל שאלה בנוגע להחזרות, ניתן לפנות אלינו במייל: orshlomouzan@gmail.com.


נזקים ובעיות
אנא בדוק את ההזמנה שלך עם קבלתה וצרו איתנו קשר מיידית אם הפריט פגום, פגוע או אם קיבלת פריט שגוי, כדי שנוכל לבדוק את הבעיה ולפתור אותה.


חריגים / פריטים שלא ניתן להחזיר
ישנם פריטים מסוימים שלא ניתנים להחזרה, כגון:

  • מוצרים מתכלים (כמו מזון, פרחים או צמחים)
  • מוצרים בהתאמה אישית (כמו הזמנות מיוחדות או פריטים מותאמים אישית)
  • מוצרי טיפוח אישי (כגון מוצרי קוסמטיקה)
  • חומרים מסוכנים, נוזלים דליקים או גזים

בבקשה צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלה או התלבטות לגבי פריט מסוים.

לצערנו, לא נוכל לקבל החזרות על פריטים שנרכשו במבצע או על כרטיסי מתנה.


החלפות
הדרך המהירה ביותר לקבל את מה שאתה רוצה היא להחזיר את הפריט שיש לך, ולאחר אישור ההחזרה לבצע רכישה נפרדת עבור הפריט החדש.


תקופת ביטול של 14 ימים לאיחוד האירופי
למרות האמור לעיל, אם המשלוח נשלח לאיחוד האירופי, יש לך זכות לבטל או להחזיר את ההזמנה תוך 14 ימים, מכל סיבה שהיא וללא צורך בנימוק. כמו כן, על הפריט להיות במצב שבו קיבלת אותו – לא שחוק או בשימוש, עם התגים ובאריזתו המקורית. תידרש גם להציג קבלה או הוכחת רכישה.


החזרים כספיים
נעדכן אותך ברגע שנקבל ונבדוק את ההחזרה שלך ונודיע אם ההחזר אושר או לא. אם אושר, תקבל החזר אוטומטי לאמצעי התשלום המקורי תוך 10 ימי עסקים.

זכור כי ייתכן שייקח זמן נוסף עד שהבנק או חברת האשראי שלך יעבדו את ההחזר.
אם עברו יותר מ-15 ימי עסקים מאז אישור ההחזרה, אנא צור איתנו קשר במייל: orshlomouzan@gmail.com.